SONG: The winter stays till e'en & the spring it canna cum

The winter stays till e'en & the spring it canna cum
& every cannie bud is nipt up before the bloom
The winter winna gae & it stays a day oer lang
Sae the flowers they canna blossom & the birdies get nae Sang
The young & cannie maiden canna gang by her ain gate
But brazen ruffian winter mun teaze her suin & late
Her gown to shun the dirt oft leaves her ancle bare
For her gown it is the best & her ony sabbath ware

Then brazen ruffian winter begins his bawdry sang
& calls her foul & filthy names & does her mickle wrang
But I loo to see her ancle & I loo to see her gown
Held up by her lily hand when rains are dripping doon
& if I see her bonny cauf it sets me in a bleeze
The pillars o' king Salomon are nat sae sweet as these
But winter blites wi' chilblains where love would leave a kiss
& woman lovely woman is ever used amiss

The winter stays till e'en & the spring it canna get
There's near a way for maids to gaing & neer a blossom yet
There's ne'er a wa' for womans gate luik which a wa we will
Yet still I loo a' woman kind & winna do her ill
I winna wrang a woman for the best bluid in my veins
I winna wrang a woman till the last of life remains
Though the spring it canna cum & the winter winna gang
I maun luv' aye worship woman in every tale & sang

No comments: